Seg...

Ursäkta den dåliga uppdateringen men jag har verkligen inte haft någon ork alls denna helg. Inte efter att Erica åkte hem, har bara sovit typ :P
Dagarna då Erica va här va iaf super verkligen :) Älskar att umgås med henne, hon är som jag, kanske nästan värre ;)
Denna dag har tillbringats ute i solen lite, och sedan framför datorn. Har spelat Zoo Tycoon, haha ! :D Så jävla kul. Som Sims typ, man kan inte sluta när man väl börjat.

Börjar planera litte inför my birthday som är på fredag. 20 fyller jag. Är otaggad just nu. Tänk om ingen kommer, tänk om ingen vill ut? Kommer sitta hemma med familjen och käka praliner och kolla på Så ska det låta typ.
Men iaf så skulle jag vilja ha fest, men va fan. Är ju bara tråkiga människor i Degerfors.
Åker iaf hem till Degen på onsdag kväll, så har ju iaf litte tid även där att planera.

Snart kommer jag slå pannan i skrivbordet, så trött är jag. Är nog bäst att sova. Btw så saknar jag dig lite,.

Kommentarer
Postat av: erica

HAHHAHA slå pannan i bordet du!! jag döööör! haha såg de verkligen framför mig :)

2009-05-25 @ 14:58:21
URL: http://serdumig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0