Ta det lugnt med mig,.

Yeees ! I går drog jag och Anna in till RixFm festivalen i kungsan, va rätt kul. Träffa Linnéa och Andreas där oxå. Måns va fan bäst asså, och snyggast, haha :D Och Snow Patrowl (?) va där ! Hallå asså, as bra !
Men iaf, vi lyssna på allt, dorg sedan till Max och köpte med hem.
Idag hare bleve litte jobb från 10.30 - 13.30. Blev fotboll och tennisträning med L bla.
Nu på kvälla har Anna och jag vare i Järla, Anna har vare barnvakt, så jag fäljde med som selle. As trevliga va dom, Engelsmän vettu ;)

Har funderat lite, och kommit fram till att jag älskar att mitt jobb, och nästan ännu mer det jag har på förskolan. Undra om man skulle ta och bli förskolelärare? Kanske inte bra betalt men dock eftertraktat och kommer alltid att vara. Men vette fan asså, behöver råd och ska fundera litte...

Btw, 13 dagar tills jag fyller 20, skriv upp de !

Nu behöver jag sömn, God Natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0