The city !

Today har jag vare ledig på dan. Så jag sov hos Anna, va cosy ! :) Sen vid halv 3 drog vi in till stan, där vi träffade Elin ! :D Åhh, vare nöe länge sen elr ? Faan, så fåre inte va. Så vi satte på oss på Wanyes och fika och snacka om allt som hänt. Så nästa helg kanske det blir ferre i Eskilstuna :)
Sen nu på kvälla har jag har jag jobba, och sen drog jag och Anuus till Maxi en sväng, skräll ;) Haha !
Imöra blire att jobba på föskolan ett tag, sen in till stan där det är RixFm festivalen i Kungsträdgården :) Ska bli röckigt, höhö !
Och idag inne i stan hitta jag en assöt klänning som jag ska ha när jag fyller 20, som för övrigt är om 15 DAGAR ! Så nu kommer jag va assnygg, men det var ju inte direkt någon nyhet så...

En film tack, men det blire inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0