091111

Denna dag började skit. Asså skit verkligen. Så nu måste jag gå ner 15 kg i vikt. Ska bli kul, hoppas jag lyckas.

Men sen fick jag sova av mig ilskan och åkte sedan till Elin i Håkanbol. Vi åkte vidare till stallet där alla fina hästar väntade :) Så vi tog en promenad med Phabiola och Fiorentina, men Fiorre spåra ur och fick massa ryck så vi vände efter en stund och gick tillbaka :P Där så tog vi fram sadeln och red lite istället, gick mycket bättre. En så himla underbar häst verkligen :) Kommer sakna henne nu. Nästa gång blir till jul... Det är långt till jul.
Nu ikväll har jag varit hos Pillan i K-hamn. Helt galet vad jag tycker om den människan. Asså hon är så sjukt speciell, men jag älskar henne iaf :D <3


Jag och min Pulla för några år sedan :)

Nu ska jag snart sova tror jag, för i morrn ska jag träffa Anna :) Blir nog en fika på stan :)

Vill bara avsluta med att säga att jag ÄLSKAR mina vänner. Ni är guld värda ! <3

Kommentarer
Postat av: sandra

varför måste du gå ner 15kg?:S

2009-11-12 @ 18:50:00
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0