091127

Pojkarna sitter och spelar lite. Men det blir snart sängen för dom. Dom råkar sönder där uppe.
Ikväll blir det Idolmys med en överdrivet stor påse tvätt :P Haha ! Tror Linda kommer över också ?
Skulle inte heller sitta fel med lite glass eller annat gott ( a ) Meeeen.... Jag måste försöka motstå. Men ikväll kommer det bli extra svårt verkligen, känner det. Men jag får väl trösta mig med att jag endå inte har någon glass hemma och att jag inte kan åka och köpa när jag är barnvakt.
Åhh, skulle kunna döda för en Ben & Jerrys !

Well, längtar fortfarande hem. Men en sak som är bra då, är att jag jobbar och kommer jobba jätte mycket fram till Jul :) Hellre de än att ha överdrivet mycke fritid.

Nu ska jag gå upp till pojkarna och visa vem som äger på TV-spel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0