23 november.

Tänkte börja med en bild på mina pannkakor som jag lovade att lägga upp en bild på:

Helt okej goda, gjorda på ägg, fiberhusk och madelmjöl.

Idag har jag jobbat. Va lite jobbigt idag, för har varit på så sjukt dåligt humör, plus att jag inte känner mig helt okej heller...
Imorgon blir det också jobb, även kväll.
Längtar som fan till helgen nu. På lördag ska jag och Elin se Takida på Hovet :) Och på söndag så ska jag och Linda do the forbidden stuff och sedan se en adventskonsert i Blå Hallen :) Kommer bli ännu en toppen helg :D

Ska nog krypa ner i sängen nu och läsa lite. Fryser som tusen :( Linda och jag va ute och gick en sväng med hundarna förut så kanske är därför ;P

Anyway, höres imorrn, natti,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0