Dagen efter.

Ja idag är det dagen efter. Den där hemska söndagen som man helst vill ligga inne och vara bakis hela dagen. Men jag mår ganska bra faktiskt :)
Igår va iaf en super kväll. Hade så sjukt roligt :) Träffade astrevligt folk och allt va bara toppen verkligen. Så nu längtar jag till jag och Linda kan gå till The Bridge nästa gång ;P


Denna bild är från igår.

Linda och jag steg upp vid 12 halv 1 nån gång och började städa. Sen gick jag hemåt för att duscha och fixa till mig. Har ju träffat Hanna idag :) Så vi satte oss och fikade inne i stan och pratade igenom allt vi missat ;D Man måste ju bli uppdaterad ibland. Vi prata om hur kul det kommer bli i jul när Erica kommer hem. Då satsar vi på att festa iaf en kväll tillsammans :)


Erica, Hanna och jag på balen 14 juni 2008.

Känner mig ganska seg just nu, så ska nog lägga mig och läsa lite tror jag. Senare sen blir det nog att se filmen Shooter på 4an. Har sett den en gång förut, har för mig att den var helt okej... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0