En het utekväll

Hallå världen.
Igår va en toppen dag. Jag och Linda passa på Elina till familjen kom hem. Då var det massa prat och sånt, sjukt trevligt :) Sen så tyckte Benne att vi skulle gå ut, sätta oss på en pub typ. Jag och Linda va inte så taggade eftersom vi inte hade planerat något. Men hon tjatade på oss så tillslut satt vi där med öl, vin och cider och klara att dra ut ! :) Utekvällen i sog va sjukt rolig ! Asså Linda är verkligen så himla kul att gå ut med :D Så det blir fler gånger kan jag säga. Då ska dock kvällen innehålla bättre skor och MER alkohol ;)

Nu ska jag göra mig iordning. Ska bort till Linda där det vankas kalas :) Så Grattis E som blir 12 idag <3
Till veckan blire diet, kinamat och massa jobb ! Hemfärd på fredag oxå :)

Kommentarer
Postat av: Linda

så mycket tummen upp! :D

2009-11-01 @ 15:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0