En kall torsdag.

Ja fy vad kallt det är ute verkligen. Fryser ihjäl när som helst !
Idag blev det lunch på stan i Karlskoga med Anna :) Pratade massor. Önskar att vi sågs oftare :(

Sen idag när jag satt på bussen hem till Degerfors så ringde Elin, så säger hon att jag får 4 böcker av henne av Virgina Andrews ! :D Har letat efter just den serien i FLERA år, men dom finns verkligen inte. Men så hade hon hittat dom på en loppis för 5 spänn styck, i jätte fint skick också :) Asså det kunde inte bli bättre. Så nu är jag på så himla bra humör. Ska lägga mig och börja läsa ikväll. Har redan läst böckera 1 gång för länge sen, men dom är så himla bra ! :)

Nu ikväll vet jag inte vad det blir. Kanske en hemma kväll med pappa framför TVn ? Känns lockande.

Satt och tänkte på min mormor härom dagen och hittade denna bild :)


Detta är en bild på min söta mormor förra sommaren när hon hade min solglasögon på sig :)
Hon tyckte själv att hon var så himla fin den dagen för att hon hade matchat hårklämman med den gula dressen hon hade på sig :) Så jäkla sööööt :D
Jag saknar henne <3

Kommentarer
Postat av: Maria Graaf - Livet i Göteborg-

Svar: Normal = 180 cm 45kg! Haha nej fy va vidrigt:S

lagomt är bäst:D

Hälsa är vackert!

Så längem man mår bra så är man normal o fin tycker jag:)

2009-11-13 @ 08:55:22
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0