En lång dag.

Nu sover pojkarna, och jag sitter här och andas ut. Asså dom har varit helt omöjliga idag. Jag är helt slut.
Men maten uppsakattade dom iaf. L sa, innan vi ens hade börjat äta, tack Lina för att du gör så god mat idag. Asså blir man inte glad eller ? :) Så himla sööööt !


Korvstroganoff:
falukorv
cremé fraich
mjölk
salt, peppar och cayennepeppar

Grönsaker:
körsbärstomater
gurka

Imorgon är jag ledig på dagen :) Jobbar bara kvällen. Så i morrn ska jag sova ut :)
Haha, Svennis ligger och sover vid mina fötter just nu :)

Så jäkla goo ! <3

Ska snart gå ut och gå en sväng med han. Inte så sugen dock, då det regnar här :(
Men bara att härda. Höres later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0