Första advent.

Idag är det första advent. Det börjar närma sig Julen :)
Så idag ska jag och Linda som sagt på adventskonsert i Blå Hallen :) Ska bli himla kul. Innan det ska vi gå och käka kinamat :D MUMMA !

Så till igår. Helt galet ! Asså jag har hört så många säga att dom har blivit så dåliga och jaa, kassa. Men ICKE ! Dom va sjukt bra :D Detta va typ 5 eller 6 gången jag och Elin såg Takida live, och det va den bästa gången :) Dom va jätte bra verkligen.


För övrig så har jag blivit sjuk. Har så jävla ont i halsen så kan varken svälja eller prata :( Så hur det ska gå att käka kinamat vette fan...
Så nu ska jag ta en lååååång varm dusch och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0