Fredagsmys.

Sitter här med pappa och kollar det sista på Idol. Men mig jag blir lite små arg faktiskt. Jävla Eddie som har förstört Curly Sue nu ! Hmm... På tal om Takida, den 28 November så kommer jag och Elin att se dom på Hovet :) Ska bli super kul ! Blir kanske utgång efter det med :) Och det gillar vi alltid ;)

Imorgon ska jag upp tidigt, ska tillbaka till Stockholm. Men innan det blir jobb som barnflicka i Nacka, så blir det kryssning med mamma och Meta :) Ska bli så jäkla kul ! Taggad som fan.
Men lite nojjig är jag. För i Mars i år så åkte vi också på en sådan kryssning och då hamnade jag på sjukhus i 2 nätter... Inte så kul. Men det va ju såklart på pga att vi åkte båt utan andra saker såklart. Men man förknippar ju saker med varandra, om ni fattar vad jag menar. Så om jag blir sjuk denna gång så kommer jag ALDRIG mer åka båt ;D Haha ! Nä men seriöst, jag kommer säkert att få Svininfluensan nu bara för de...

Hopp, nu får det gärna bli lördag kväll tack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0