Julklappar ?

Har nyss blivit klar med all stryking. Tycker om att stryka. Det är avslappnande och jag kan passa på att tänka osv. Idag kom jag på att jag måste börja handla julklappar ! Tycker alltid att det är lika svårt. Men några har jag funderat ut iaf :) Så till veckan ska jag ge mig iväg och hanlda lite.
Asså jag vet inte ens själv vad jag önskar mig. Eller joo, men dom sakerna får jag aldrig endå. Ända sedan jag var 6 år gammal har jag velat ha en häst. Det har stått överst på min önskelista på både födelsedagar och jul, och nu när jag har blivit äldre så äre en bil. Men det verkar jag inte få heller :( Undra varför ? ;P

Strax efter 5 så ska jag åka iväg med W på judo. Ska ta med mig min bok och sitta och läsa under tiden tänkte jag :)


Jag och Felicia när vi fira jul hos dom 2006 :)
Ni får ursäkta att jag ser drogad ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0