MOHAHAHA !

Kryssingen i helgen va super ! Jag, mamma och Meta vare som åkte. Jag och Meta röjde sönder på dansgolvet till halv 4 :D Så jävla kul !


Fina Meta :) Några killar vi träffa trodde hon va 21, hon är 30...


Haha :D Så jäkla sköna killar !

Ajja, allt va iaf toppen. Frukosten va ju underbar, som hotellfrukost :) Hihi !
Och på kvällen när vi gick på båten, det första vi gjorde va att beställa varsin drick och lägga oss i bubbelpoolen :D Wunderbaaaar !

Nu äre såhär att jag och Linda ska prova på en grej som förhoppningsvis kommer ge ett underbart resultat. Tänker inte säga vad det är än, eftersom vårt första försök misslyckades STORT.

För övrigt så längtar jag tills på lördag, då blire utgång med Linda :D Sen på söndag blir det att träffa Hanna inne i stan :) Som jag har saknar henne !

Nu ska jag bädda rent i min säng, kanske ta en promenad med Linda, läsa i min boooook (:D) och sedan sova !
Löööve,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0