Mysdag.

Idag gick jag upp vid 11. Gick upp till köket och började göra pannkakor. Måste säga att dom blev helt okej, blir nog fler gånger :) (Bild kommer typ i morgon, sitter hemma hos Linda och har glömt sladden).
Sedan gick jag ut på gården med pojkarna, vi lekte på och sen kom Linda, hon va också med en stund innan vi drog vidare till Maxi för att handla till våran middag :)
Så nu har jag och Linda precis ätit en super god kycklingsallad med tacokryddad cremé fraich till :) Blev en rikitg succé kan jag säga :) Kommer att lagas många gånger ! Blev också ganske mycket över, så nu har vi när vi kommer hem inatt, haha ;)


Sallad: Sallad, tomat, gurka, paprika, avocado och kyckling.
Sås: Cremé fraich blandat med tacokrydda, HOT.

Snart ska jag ta mig en dusch och börja göra mig klar för kvällen. ÅHHH, kommer bli så jävla kul ! :D Så jag och Linda ska sitta här hos henne och lyssna på skön musik, göra oss iording och dricka lite ;P

Nej fuckers, ska kila. Kanske höres laaaater !


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Har skrivit ett inlägg ''Vår hektiska värld'', där jag har skrivit ner några punkter om hur vår värld ser ut nu. Gå gärna in på bloggen o läs inlägget och säg vad du tycker. Jag vill gärna höra allas åsikter om det :).



Tack om du tittar in och lämnar din åskit!

2009-11-21 @ 17:16:17
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0