Packa, packa, packa.

Igår kväll hade jag och Linda mys kväll med massa gott och Stockholm Live. Riktigt trevligt :)
Men denna dagen har varit otroligt seg. Gick och la mig ganska sent igår, runt 2, och trodde att jag skulle sova rätt länge. Men fan inte, vaknar vid halv 11. Men ahh tänkte jag, kan ju gå ut på en långpromenad. Kollar ut och det SPÖREGNAR. Fy fan, har gjort det hela dagen.

Nu måste jag börja packa. För imorgon kl 12.25 rullar mitt tåg mot Degerfors, där jag sla vara en vecka :) Fast jag hatar och packa. Så har dragit ut på det hela dagen. Så jvla tråkigt...
Aja, måste börja nu. Men ska först guida Linda igenom hur man betalar med Visakort på nätet :P Haha !
Later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0