Snö, snö mera snö !

Idag har det snöat i Stockholm och Nacka. Eller ja, det va mer som hagel, fast det kom inte ner sådär hårt och gjorde inte ont, men det var små hårda snökulor på marken. Det värsta är bara att det försvinner på en gång. Tycker att det kan få ligga kvar :) Hatar när det blir slask !

Har oxå jobbat idag, hade sovmorgon till 8, WIHU ;D
Vid 1 tiden så åkte jag och Linda till Maxi. Så hon hämtade upp mig. Då säger hon, när jag sätter mig i bilen, att det blinkade och tjöt i bilen när hon körde hit. Jag tänkte att så farligt kan det inte vara. Så vi åker mot Maxi och lampor börja blinka rött och det tjutr som fan. Börjar bli lite rädd och säger i lite halv panik "Kör till Preem!" Jag går in på macken och frågar en kille om hjälp, han tittar på mig lite som om "är du dum i huvve elr" men följer snällt med ut. Då visar det sig att det är nästan slut på kylarvätska :P Haha ! Han tittar på oss och säger "ja ni förstår tjejer att sånt här måste bytas och fyllas på ibland". Kände oss så jävla ruttna efter de, så vi åker pinsamt vidare till Maxi efter att han snällt nog fyllde på med kylarvätska.

Just nu sitter jag med jätte mycker kläder på mig och kollar på Two and a half men, så jävla bra, och fryser ihjäl. Håller väl på och få Svininfluensan antar jag. Men ska inte vaccinera mig iaf, litar inte på sånt.
Ska bädda ner mig framför TVn nu och tycka synd om mig själv.


En bild från förra året, vill ha så mycket snö nu ! :) Så mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0