Snorig näsa och värk i lilltån.

Har fortfarande ont i mina lilltår. Har vattenblåsor på båda :( Snorig är jag med. Synd om mig...

Kalaset hos Benne & co. va super trevligt ! Vi lagade kyckling tacos alla tillsammans och hade det jätte trevligt. M skulle bara tårta, och han gör alltid jordgubbstårta. Men nu gav han sig på hallontårta ist, en riktig utmaning ! Trodde inte att han skulle klara det, men ack så god den blev :) Hur som helst så var det en lyckan middag i varje fall.
Nu på kvällen har jag och Linda bara tagit det lugnt. Har peppat Linda lite inför hennes teoriprov i morgon, som hon SJÄLVKLART kommer klara :D

Åhh, jag älskar denna bild på Svennis ! :) Tog den i sommras när jag följde med familjen ut i skärgården.
Vill ha sommar och massa sol :D


Nu är det dags för sängen. Jobb väntar i morgon ! Och jag älskar mitt jobb ! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Heeej!

Det som hänt är att en nära vän till Emil har gått bort i en fjärrvärme olycka :/

hoppas allt är bra med dig<3

2009-11-02 @ 16:18:07
URL: http://annaaatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0