Ursäkta.

Oj, ursäkta för den super dåliga uppdateringen, meeeen... Har haft annat för mig.
Blev ju som sagt Statt i lördags, va riktigt kul faktiskt, inte så mycket folk, men endå jätte trevligt.

Tänkte att jag kunde visa i bilder istället vad jag har gjort:


En dag satt pappa och räknade pengar till Innebandyn. Då låg det 10 000 och "skräpade" i soffan, som han nu satt in på banken.


Var och hämtade Anna i Örebro igår natt. När vi kom hem så tog vi en sväng i hennes nya pärla. Här är Anna när hon är sig själv...


Detta är en bild på Sweete och Fiorentina som jag och Elin rider. Så idag har jag ridit Fiorre. Ska även göra det i morrn.


Nu på kvällen va jag hemma hos Elin, en annan Elin (jag känner MÅNGA), och åt middag och drack en glas vin och lite öl.

Jaaa det va det jag hade. Kommer kanske lite bilder från Statt kvällen nån dag, men Elin har min kamera :P
Har ju som sagt ridigt och träffat Elin idag. Asså rida. Det bästa jag vet. Helt sjukt ! Sen att träffa Elin va sjukt kul, satt bara och prata och hade det hur trevligt som helst.

Imorgon blir det att rida Fiorre igen. Troligen så kommer vi rida ut en sväng :)
Ska även till läkaren i morgon bitti och kolla mitt blodtryck...
Sen i morgon kväll ska jag träffa Pillan :) Längtar sönder efter den slynan asså !

Nu ska jag snart sova hade jag tänkt, ska upp tidigt i morgon.
Bye fucker,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0