Degerförs.

Hela denna eftermiddag och kväll har spenderats i Annas lägenhet :) Jag och Emilia åkte dit vid halv 4, hade fixat nykeln av Emil. Vi städade hela lägenheten, lagade mat, tände ljus och gjorde det allmänt mysigt :) Sen vid halv 7 kom Elin och Anna dit. Så blev det suprise suprie ! :D Anna visste ingenting om detta. Men hon blev iaf superglad :)
Imorgon ska jag men Anna och Emil till IKEA. Och efter det blir det hem och börja göra sig irodning och förfesta lite med Anna och Elin, och kanske lite mer folk. Vid 6 tiden går vi till Bea och fortsätter där. Men sedan blir det skum på Wickan, wihoo :D Ska bli sjkut kul !

Jaaa som ni kanske förstår så är jag hemma i Degerfors. Känns bra. Åker tillbaka till Nacka på måndag. Känns också bra.

Ska sova nu tänkte jag. blir en låååång dag i morgon.
Lööööv.

Kommentarer
Postat av: Anna

TACK för en otroligt mysig kväll och för att ni är såna underbara vänner<3

2009-10-18 @ 14:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0