Det fanns en tid då jag brydde mig, jag hade en anledning.

Idag har det varit en bra dag. Va ju som sagt på Nacka Forum, hittade bla en klänning till helgen och en vinterjacka :) Super nöjd !
Asså det är sjukt vad jag längtar till lördag, min Elin :D Vi ska röja aaassseeeetttt av alla som vanligt på dansgolvet ! ;D
Längtar även till nästa helg, så spelar Green Day i Globen ! Jag kommer gråta <3 Sendan helgen efterdet så äre firande av Anna på fredagen, en mysig middag med henne och Elin. Sen på lördagen så äre dags att fira Bea och sedan utgång :) Kan inte bli bättre !
Nu ska jag snart sova tror ja. Är trötter... Imöra blire lite jobb på förskolan, tvätta och städa.

Jag är lite besviken på dig min vän... :(


Sjukt gammal bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0