En dag med fina inslag.

Sitter just nu hemma hos Linda. Jag fick bryta mig in i huset för lilla Linda hade somnat brevis lilltösa när hon hade nattat henne :P Hehe.
Började denna dag med en långpromenad, underbart. Green Day i lurarna, aldrig fel.
Ikväll blev det en lång kväll. Har ju som sagt hjälpt A och O, men det va himla trevligt. Så himla kul, för dom visar verkligen att dom uppskattar det :) Så himla fint va allt, ja menar all mat och så. Det har varit en kille här idag, vid namn Linus (en väldigt sööööt Linus), som lagat all mat, eller ja, snittar och tilltugg. Men shit va duktig han va ! Allting va supergott och supersnyggt !

Snart ska väl Linda och jag sova antar jag, rätt trött, som vanligt ;) Imorgon blire upp tidigt. Och till veckan ska jag och Linda börja med något intressant. Hoppas på bästa resultat !


Idag hade jag på mig lacktajts och ett nytt blommigt linne från Gina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0