Hat.

Måste få avreagera mig lite. Utöver den underbara kväll hemma hos Anna idag, som är mina bästa stunder, tillsammans med mina älsakde vänner, så är jag är jävla arg.
Jag har aldrig blivit så förolämpad i hela mitt liv ! Jag ville bara bara gråta, seriöst. Det du sa, du som är proffissionell, satte sig djupt in i mitt huvud. Kommer inte glömma detta. Fan, ska detta betyda att jag kommer bli körd i huvve nu ? Ah men tack i sånna fall.
Och som grädden på moset så har jag högt blodtryck, föööör högt. 180/100. Kul. Det ska ligga på ca 120/70, har jag för mig iaf. Så ahh, medicin forever ?  Vi får la se...
Jag vill avsluta med att jag hatar vårdcentraler ! Ni kan ta er i röven.


Kommentarer
Postat av: erica

Lina min fina. Vi måste prata. Hör av dej så fort du kan! <3

2009-10-19 @ 14:07:14
URL: http://ericalarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0