I had the time of my life,.

Vet inte ens vart jag ska börja.
Igår va ja på en konsert i Globen. Gruppen som spelade va Green Day. Jisses ! Så sjukt bra. Det är lätt det bästa jag har sett i hela mitt liv. Jag är kär, jag är helt såld verkligen. Det går ju såklart inte att jämföra med Thåström, det är liksom en helt annan grej. Men ahh, helt galet bra och underbart vare iaf :) <3
Dagen började iaf med att jag åkte in till stan för att träffa min kusiner som också skulle se dom. Vi gick och käkade och bara pratade med massa. Va jätte kul att träffa dom :) Sedan gick vi på stan och kikade innan det va dags att bege sig mot Globen ! Vi alla tre var helt saliga.
Tror inte jag kan beskriva hur det kändes att va där, att få se och höra en av mina största Idoler. Jag älskar dom. Har verkligen alltid velat sett dom. Men aldrig gjort det. Kan nu säga att kommer dom till Sverige nästa år, så ska jag vara där ! :)

En annan rolig och helt underbar grej är att min dröm håller på att gå i uppfyllelse. Jag ska utbilda mig till Proffessionell Nagelterpeut :) Helt galet.
Mitt liv går i rätt riktning nu känner jag ! :D

På torsdag kommer jag hem till Degerfors. Så på fredag blir det mysmiddag med Anna, Elin och Emilia :) Typ som en födelsedagsmiddag till Anna. Eftersom hon fyller 20 idag :) Grattis gumman, Älskar Dig <3 Och på lördag blir det fest för Bea som fyllde 20 förra veckan :) En toppen helg att se fram emot helt enkelt.

Idag är jag på sjukt bra humör och kommer somna som en lycklig människa ! :) WIOHO ! Haha !


Ett fullsatt Globen, Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Green Day<3

Proffessionell Nagelterpeut, vad innebär det? :)

2009-10-13 @ 19:58:53
Postat av: Lina

Det är att man bla gör nagelförlängningar och allt annat som har med naglar och händer att göra :)

2009-10-13 @ 20:50:53
Postat av: Cecilia

Då får du gärna öva på mig sen ;)

2009-10-13 @ 22:24:01
Postat av: Lina

Haha med nöje ;) Behöver alla försökspersoner jag kan få :D

2009-10-13 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0