I wish that you could understand

Nu vare ett tag sen.
I helgen va iaf Elin och Sara här. Vi gick ut på kvällen, VIP och Stureplan ! Haha ! Så himla inte min grej. Men det va helt okej, gillar dock ställen där man kan dansa mer.

Denna vecka en en trött vecka. Vet inte varför. Inte så att jag jobbar överdrivet mkt. Bara att jag är överdrivet trött. Säkert detta jävla mörker som har kommit. Asså jag verkligen HATAR hösten !

Nu ska jag och Anna snarre sova för i möra blire Nacka Forum en sväng. Ska bla klippa mig. Kanske blir en total makeover ;) Höhö.

Från helgen:

Ölin på G !

Jag röckar !


Kommentarer
Postat av: elin

haha jävlar vlika snygga kort lina! ;)

2009-10-10 @ 10:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0