My day.

Sitter här och kollar på House. Är så trött så tat det svider i ögonen !
Började denna dag med en långpromenad med A, riktigt skönt ! Gick ca 5 km skulle jag tro att det va. Sedan hem och duscha och sedan en sväng på Nacka Forum och Sickla med Anna och Linda :) Himlans trevligt.
Igår kväll blev det också en långpromenad. Gick i över 1,5 timme. Efter det duschen och sedan krypa ner mellan nytvättade lakan :) Mmm ! Finns det något mysigare ?

Inte nästa vecka, men veckan efter, så är jag hemma en hel vecka i Degerfors. Ska bli kul :) Ska rida, kolla upp lite mer om min utbildning och bara ta det lugnt. Träffa some friends också hoppas jag. Blir iaf en fika med Elin, men ska även höra av mig till Pillan och höra om hon kan offra lite av sin tid för att tillbringa den med mig :) Hoppas på det iaf, saknar henne ! :(

Ska kolla klart på House nu och sedan sova. Gooood Night .



Kommentarer
Postat av: Anna

Meeeen hallå du glömde ju en här va? :D

2009-10-27 @ 22:29:01
URL: http://annaaatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0