Något är fel

Sitter här mitt i natta och kan inte sova. Är jätte trött men finner igen ro. Något är fel, men vad ? När jag väl somnar så sover jag lääänge, mellan 10-16 timmar om ingen väcker mig...
Denna dag har iaf varit seg. Har dock varit duktigt och vare ute och gått i lite mer än 1 timme. Känns skönt. Så kanske allt det hemska kan försvinna. När jag va ute och gick så märkte jag plötsligt hur jag satt på bryggan vid Måsungen. Satt och grät. Tankarna bara snurrar omkring i huvvet.

Imorgon blir det promenad, dock utan tårar hoppas jag på. Sen på kvällen ska jag agera servitris/hjälpreda här hemma, då O och A och en liten drink fest. Eller ja, liten och liten, över 40 personer kommer :)

Idag har jag också varit snäll och brännt ut alla avsnitt av Mysteriet på Greveholm åt the kids :) Hoppas dom gillar det, för jag älskar det ! Bästa julkalendern nånsin.

Tidigt i morgon bitti åker Anna hem. Hon slutar att jobba här i Nacka. Känns tråkigt. Men hoppas på att Linda och jag kan umgås lite. Fan Anna, våra lapdance pass då? ;) Vi måste öva, öva, öva !

Ska försöka klubba mig själv nu, måste sova. Annars blir det en jobbig dag i morgon.



Kommentarer
Postat av: Anna

du vet att jag finns här för dig 24 timmar om dygnet<3 kan du inte sova och har massa funderingar, ring mig! Kan vi prata om det!

Är du ledsen, ring!Jag lovar att jag ska komma upp såfort jag får lite mer pengar och tid, och så får vi även ses när du kommer hem!

Tänker på Dig!<3

Kram Anna

2009-10-30 @ 10:41:23
URL: http://annaaatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0