Ny livsstil ?

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men jag har mått kasst och inte haft ork. Har verkligen tänkt på hur jag ska kunna hantera detta, men jag kommer inte fram till någonting. Trodde att jag hade kommit över detta problem för FLERA år sedan, men det har jag inte. Och det är tydligt.
Allt detta gjorde att min helg blev helt fucked up. Speciellt lördagen. Och jag mitt dumma fan kan ju inte ens åka hem och lägga mig, nejnej. Vi drar ut på äventyr ist, och rör runt ännu mer i mitt lilla huvud.
Men nu har jag iaf bestämt mig gällade dig. Det är över, orkar inte längre. Finns annat jag kan lägga min energi på ist.

Kvällen hos Anna va isf supermysig, hon vart så himla glad :)
Något annat som va bra med helgen var att jag och Elin åkte till stallet och red i söndags. Helt galet kul :D Va så länge sedan. Och när jag satt där på hästryggen så började jag nästan gråta, jag saknar det så himla mycket. Jag hör hemma i stallet, vill så gärna finna tid, och pengar, att rida.

Idag har det varit en bra dag. Hat varit ledig från A under dagen, vilket gjorde att jag trodde att det skulle bl ien jobbig dag, för mycket fritid och för många tankar. Men ist så följde jag med A till IKEA :) Hon bjöd på lunch och vi gick där hela dagen kändes det som. Asså jag har verkligen hamnat i VÄRLDENS bästa familj ! Jag kan prata om nästan allt med A, hon är toppen ! Jag älskar er <3 Kan inte ens föreställa mig hur det kommer att kännas när jag flyttar här i från till sommaren...

Ska försök finna lite ro nu och sova. En eftermiddag på förskolan väntar i morgon. Nu blir det 1 elr 5 avsnitt av Förhäxad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0