Vill ha dig nära...

Igår vart det ju en liten tur till Nacka Forum. Passade på att klippa mig, blev super nöjd :D Ingen total makeover men lite kortare och mer frisyr :) Köpte mig även ett par skor, kändes att det behövdes ;) Haha ! Aja, iaf skit snygga. Kankse tar kort på dom någon dag :)

Satt och kollade på bilder häromdagen. Blev värsta nostalgitrippen. Hittade bilder från studenten och balen :) Asså det är sjuk vad jag saknar den tiden. Då va allt på topp. Hittade även bilder från några fester i våras, bla mina och Ericas, och även Elins, små galna kvällar på Statt och Wickan. Där större delen av kvällarna bestod av på tok för mkt alkohol och minnesluckor :P Haha !

Satt och räknade lite på mina timmar (hur mkt jag har jobbat denna vecka) förut och såg att jag har inte varit hemma i Degerfors på 5 veckor ! Galet. Men jag kommer ju hem nästa helg :) Ska bli riktigt kul faktsikt. Saknar mamma och pappa. Och även lite mer folk :P Well, imorgon blir det lite jobb på morgonen och sedan på kvällen ska jag bara barnvakt. Nu ska jag kolla på sista delen av Idol och även ge er lite nostalgi bilder !

    
   


Kommentarer
Postat av: erica

undebara bilder :)

2009-10-10 @ 22:38:44
URL: http://ericalarsson.wordpress.com
Postat av: elin

från roliga kvällar! :D

2009-10-14 @ 18:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0