Det vore inga fel med lite...

Mhmm ! En hemlis.
Detta har varit en sjukt lång vecka, så nu är det otroligt skönt med helg. Ska bara tare lugnt, kanske stan än sväng. Har iof massa och göra, tvätta, städa osv. Kanske måste ta tag i det oxå då...
Efter denna helg så jobbar jag typ 2 elr 3 helger i rad. Så då blire ingen hemfärd till Degerfors på ett tag. Men har hört rykten om att Elin inte festar för tillfället så vette fan om det är värt att komma hem då ;D Haha ! Fast jag är expert på att supa ner Elin, lyckas varje gång att få med henne ut, även fast hon har bestämt sig för att vara nykter och sitta hemma ;) Så vi får se hur det blir med detta Elin ;P

Ska nu kolla klart på Idol, sen blire typ 5 avsnitt av Förhäxad, Världens bästa serie ! <3

Kommentarer
Postat av: elin

haha nu ska du vara snäll Lina! :P

Har nästa brandmans test om en och en halv vecka! :D

och efterssom att jag är nykter och tränar så kommer jag att klara det galant bruden! ;)

<3

2009-09-12 @ 00:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0