En trött dag.

Ja idag har det verkligen varit en trött dag. Och KALL ! Usch och fy, hösten är verkligen här. När jag skjutsade barnen i morse vid 8 var det knappt 5 plus
ute
 :( Inge kul...
Asså jag hatar hösten. Blir så sjukt deprimerad verkligen. Det är mörk, naturen dör och allt är bara grått och trist.
Imorgon är ledig ända fram till 6 på kvällen. Är ganska skönt. Ska sova läääänge :) Höhö. Som om jag inte sov bort hela helgen liksom ? Men so what ? Jag är depressed va fan :P

Nu vill jag att det ska bli helg så Elin kan komma hit ! Saknar henne. Åhh, jag saknar Anna med :( Ska bli så himla kul när jag kommer hem, myskväll med middag inplanerat :) 

Nej det får bli en tidig kväll ikväll, är så trött. Natti !


Mina Prinsar här i Nacka. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0