Hemlig dejt ?

Hur ensam är man om man har kollar på en hel säsong av Förhäxad på en dag ? Väldigt ensam skulle jag vilja säga ! Detta har jag lyckats med iaf. Haha ! No friends.
Tur att Anna kommer tillbaka på tisdag och att min bästaste Elin kommer hit nästa helg och förgyller min tillvaro :) Utgång står på schemat då ! Ska bli suuuper kul. Jag och Elin har ALDRIG tråkigt när vi går ut. Elr ja, det händer ytterst sällan i vilket fall. Men den kvällen ska bli toppen !

För övrigt är jag på väldigt bra humör och känner mig nervöst glad och pirrig. Helt sjukt vad en så liten sak kan göra. Men jag behöver råd och guidning från Anna nu, alltså min Anna-Karin, du känner mig, hjälp mig !
Undra om ett sms i morgon kväll kan ge mig lycka måndag morgon ? Hmm ;)

Hur som helst, nu ska jag fortsätta att kolla på Förhäxad, det är mitt liv för tillfället. Jag älskar det och det är bäst. Hej då !



I'm Charmed bitches !

Kommentarer
Postat av: Anna kaarin:P

meen åååh vad nyfiken jag är! var ju ute igår när du hade skickat, såg det idag!! ring mig!!<3<3

2009-09-27 @ 13:44:49
Postat av: elin

Läängtar! :D

2009-09-27 @ 14:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0