Höst.

Ja nu är hösten här verkligen. Det känns. Kallt ute, löven faller, det är mörk och man blir allmänt deppig. Det blir jag alldtid på hösten.
Men nu är Anna här och livar up stämningen lite. Känns fint de ;)
På lördag ska vi ut, festa lite. Har lyckats få med henne :P Haha ! Sla bli sjukt roligt iaf !

Har blivit förkyld, suger. Är så jävla rädd varje gång jag blir det att det ska bli som i våras. Men så länge jag inte har feber äre lugnt. Kanske får svininfluensan :P Är jävligt säker på att jag kommer få det dock. Rätt ålder, inget imunförsvar, utsätts för snoriga ungar hela dagarna. Men så äre, kan ju iaf hoppas på en mild version ;)

Dags att sova snart, får sällskap av Anna inatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0