My Love !

Har vare i K-hamn idag en sväng och hälsat på min underbara lilla Pernilla Blank ! Saknat henne något så fruktansvärt verkligen ! :( Men nu när hon är hemma i Sverige och jobbar lite annorlunda så kanske det blir en party-kväll tsm innom en snar framtid :)

Ikväll blire altan-mys-förfest hemma hos mig innan Statt :) Ska bli sjukt kul asså. På Statt ikväll så spelar Björn Rosenström, blir 3 gången jag ser han på Statt :P Haha ! Men han är as kul och se verkligen, och det är alltid mycket och roligt folk ute då. Så får väl hoppas på att det blir lika dant ikväll.

Har förövrig köpt en ny mobil, IGEN ! Jag är sjuk och behöver hjälp.
Det blev Sony Ericssons nya w995 i svart. Sjukt jävla snygg och bra ! :) Är super nöjd.

Well fuckers, ska nörda vidare en stund sedan hämta Anna och Elin så fetsen kan börja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0