Sällskap !

Wie, jag kommer få sällskap av min Anna i morgon, min hååR :) Så fram till december så är jag inte ensam här längre. Jag har oxå lyckats övertala henne att vi ska gå ut på lördag, la fram många bra anledningar som fick henne på fall ;) Hoppas nu bara att hon inte ändrar sig.
Lite andra saker som kommer ändrar här oxå. Fick en uppenbarelse när jag va och shoppade igår. Hoppas bara att jag är stark nog denna gång att klara av det.
Btw, när jag va och shoppade så fick jag med mig en super snygg jacka hem :) Så himla nöjd !
Sen så kanske jag har köpt en bil oxå. Tillsammans med Fredrik. Jag är dock inte helt säker än. Jag menar, han kommer anväda den 24/7, hela tiden. Och jag bor ju här i Nacka, hur mycket kommer jag få använda den ? Dock kommer jag ju få ha den varje gång jag kommer hem. Då är den bara min. Men liksom, hur ofta är det då. Asså 6 000 är mycket pengar. Måste tänka igenom detta...

Denna vecka kommer bli super jobbig tror jag. Mycket jobb ! Men jag gillart.
Har även kommit till säsong 4 på Förhäxad. Bara 4 kvar nu ;)


Lina är partysugen ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0