Vissa saker förstår man sig bara inte på...

Det är så sjukt svårt att beskriva hur bra jag trivs här. Jag har en underbar familj som jag bor hos, känner mig så otroligt välkommen och älskad. Sen har jag ju mina arbetskamrater på förskolan. Dom är så sjukt roliga och snälla. Får mycket beröm av dom för att jag klarar av att ta hand om tre mycket livliga pojkar ! :) Och dom tre pojkarna älskar jag så innerligt ! Mina ögonstenar. Det kommer aldrig att ändras. Vill inte ens tänka på den dagen då jag flyttar här i från. Det kommer göra så ont, skära i hjärtat. Men jag kommer och hälsar på. Och det är ju ett tag kvar tills dess iaf :)
Men undra vad man ska göra efter detta ? Plugga, jobba ? Så himla svårt.

Hade iaf en skev helg hemma i Degen. The Poodles va bra och biltemat i Bodegan va nice.
En annan sak som va SJUKT kul va att jag träffa Niklas ! :D Shit asså. Varför kan du inte bo lite närmare ? Vill se dig oftare.

Nu ska jag kolla några avsnitt Förhäxad och dreggla lite över Dan :P
Och Grattis till Lilleman som fyller 3 år idag ! Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0