15 April

En inte lika solig dag idag tyvärr. Men det sket jag och Linda i. På med shorts och linne, ligga och "steka" i varsin solstol i den icke befintliga solen haha. Nä men ibland kom den fram. Dock va det sjukt kallt dom stunderna den inte va framme. A va så söt och kom med smootie till oss när vi låg där :)
Nu ikväll tog vi oss en riktig långpromenad runt i Nacka. Sjukt gött vare ! Bara gick och snacka, och vips så hade vi vare ute i 1,5 timme :)

Inatt sover jag nog hos Linda. Asså jag och Linda sover hos varandra nästan varje natt. Men det är ju så gött med sällskap haha :)

Måste också säga att jag är superglad att jag har min mobil tillbaka. Tappade den på statt för nån vecka sen haha. Och då slutade 3an fungera, skit konstigt. Bara den liksom. Så jag lämna in den förra veckan, men nu är han tillbaka :D

Nu ska jag kolla på Linda när hon rensar sin garderob, funfun !


Saknar min håår...

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; det är ju fan putte då ju broo! hoppas du ska på det så vi tre brushooR hänger igen!:D:D

2010-04-16 @ 12:00:36
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; åh fyfan vad bra brushaaN! jag längtar som ett as ja! dricka massa öööl ska vi gö:D hha!

haru köpt biljett?:D

2010-04-16 @ 14:00:39
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0