20 April

Kan inte förstå att idag är det exakt 2 månader kvar tills jag fyllar hem. Tills jag slutar jobba här i Nacka.

Aja, över till något annat.
Sitter hemma hos Linda. Tittar på henne när hon städar. Hon ser ut som Askungen haha :)
Idag är det sjukt fint väder ute. Men jag har verkligen ingen ork att hitta på något. Fan. Sen har ju jag och Linda fått sota för att vi invigde våren lite förtidigt, så som att gå ut lättklädd och sola i bikini när det är ca 15 plus grader ute. Straffet var att vi blev skapligt sjuka haha. Men man vill ju passa på när det är så fint :) Tror iaf att vi kommer överleva denna hemska förkylning som drabbat oss.


Jag och Linda på kryssningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0