A day without you.

Försöker få lite ordning på mitt rum. Går sådär. Hatar att städa. Men det behövs så det är bara att sätta igång.
På torsdag kommer jag hem till Degerfors :) Har mycke att göra då:
    •Lämna in min skit dator som slår av sig hela tiden.
    •Åka och kolla på min kisse.
    •Festa fredag och lördag, Elin tvinga med mig.
    •Fixa i lägenheten.
    •Träffa Marielle om min nagelutbildning
    •Träffa mina underbara vänner, kanske oxå ??? 
    •Ska på arbetsintervju
Finns hundra saker till men orkar inte skriva allt.

Nu måste jag ta tag i städningen här, men slänger in en bild på mig och Lilleman innan :)


Kommentarer
Postat av: elin

haha på tiden att det är jag som tvingar med och inte tvärt om ! :D

Nu har dom fått upp soffan btw! :D Det ser jätte bra ut! :D

2010-04-27 @ 10:24:29
URL: http://tassel.blogg.se/
Postat av: pillan

shuuu bruu :P kanske oxå ??? undrar ja lite över ;) de känns som ja har missat ngt !?!?!?! // Pillan,. o du använd skydd om du ligger ikväll haha

2010-04-30 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0