Jag blir lika lurad varje gång.

Har landat i Nacka. Gjorde det igår kväll. Har ju varit i Degerfors sen i onsdags. Det har varit helt underbart ! Har flyttat in i lägenheten. Så ett STORT tack till alla som hjälpte till, vänner och familj ! :) Ni är bäst ! ♥ Kommer så himla fint i MIN lägenhet verkligen :) Ska måla så jäkla snyggt i sovrummet. Visar en bild när det är klarre ;)
Så snart är det väl dags för inflyttningfest...
Eller ? Kanske när jag fyller, och ta inflyttningsfest och födelsedagsfest i ett och samma ? :) Men vi får se.
Har dock lite dåligt samvete för att jag inte var och kolla i Annas butik som hon snart ska öppna... Ledsen vännen ! :( Lovar att komma och kolla nästa gång jag är hemma.

Har varit på statt också. Hoffmaestro i torsdags, så sjukt bra. Sen i lördags, påskstatt. Vi hade fina fjädrar i håret :) Sen vare efterfest på Kanadagatan 11 haha ! Mycke trevligt. Känner på mig att det kommer bli många efterfester där framöver :)

Annars har jag bara fixat och dolat i lägenheten, och njutit av tiden där.
Har också kommit på att min tod här med barnen snart är slut. Klarar knappt av att tänka på det. Mår jätte dåligt över att behöva länna dom :(

Snart är Linda klar med att lägga bebis, och då ska vi mysa framför TVn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0