Kissekatt.

Jag har fått en liten kissekatt av Elin Nilsson :) Hon föddes igår, så hon är precis lagom stor att flytta in i lägenheten med mig om 9 veckor :) Galet glad blev jag iaf. Hon är röd och vit med svarta fläckar. Tror jag ska döpa henne till Fire. Speciellt eftersom alla verkar tycka tvärtom haha.

På tal om 9 veckor. Det är sjukt nog bara 9 veckor kvar här i Nacka. Gud asså... Sen flyttar jag hem till lilla sketna Degerfors, där jag så duktigt har fixat mig en lägenhet. Usch neh, vill inte prata om de mer, tycker det är så jobbigt att jag ska lämna denna underbara familj som jag bor hos :(

Just nu sitter jag och Linda och nördar oss med varsin dator i knät. Fast lite nytta får vi allt gjort. Linda rensar sin dator och jag söker jobb. Kul, naaaat !
Ska nu återgå till denna icke tillfredsställande aktivitet.


Linda just nu.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; ah men fan vad nice asåå! klart de blir öl tills vi stupar!

nä, jag ska köpa typ i maj eller juni! men fan vill att de ska va puttedags nu!:O

2010-04-16 @ 17:31:49
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0