Storstädning.

Idag har jag en städdag. Inte så kul men välbehövligt. Och det är verkligen storstädning: dammtorka, dammsuga, skura golv osv. Sen ska jag även tvätta en jävla massa. Och då blir det ju oxå mycket frächare (stavning?) i rummet :) Ska bla tvätta mina sängkläder. Så jäkla gött och lägga sig i en ren och nybäddad säng :)

Nu är det inte långt kvar till torsdag :) Då kommer jag hem till Degerfors. Prata med Elin i telen igår, galet vad jag saknar de tösen ! :( ♥ Men vi har en toppen helg framför oss om allt går som planerat :)

Nej nu ska jag fortsätta här, sen ta mig en dusch. Är nästan lika svettig som Linda brukar vara ibland, usch...

Kommentarer
Postat av: Linda

Draaaaaaaaaaaaa in det bara, FFFFFFMMMMMMMMMMMHHH

2010-04-27 @ 18:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0