Andra advent.

Just sitter jag och Linda i min soffa och dricker glögg, så underbart gött ! :)
Vi har hållit igång hela dagen idag, så att jag inte skulle somna. Sov endast 4 timmat inatt, så jag vet säkert att ag somnar ikväll, eftersom tåget till Stockholm går 07.10 imorrn bitti.

Så vi började dagen med att äta frukost hemma hos mig till reprisen av Idol :) Sen åkte vi hem till Linda och fikade och fixade. Sen försökte vi oss på att sladda, gick sådär. Körde rakt in i en snödriva och fastnade. HAHA ! Ångrar så att jag inte tog kort :P Så vi fick ringa efter lite killar som fick hjälpa oss loss ;) :$

Så nu har jag packat min väska. Hatar verkligen att packa. Så himla svårt att veta vad man ska ha med sig...
Men nu är iaf allt nerpackat och färdkosten till tågresan är gjord :)
Så nu hoppas jag bara att Linda gör ett bra jobb att ta hand om mina bebisar. Men det vet jag att hon gör ! :)
Hon ska julpynta i min lägenget medans jag är borta, kommer sååååå fint ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0