I'm back ?

Det var ett tag sen. Ett jävla tag sen...
Har gått och funderat på om jag ska ge det en chans igen.
Va aldrig meningen från början att jag skulle sluta. Bara blev så. Hände så mycket när jag flyttade hem till Degerfors igen.

Så ska uppdatera er lite.
- Jobbar nu mera på Max.
- Bor i min lägenhet med mina två bebisar Falcon och Tequila.
- Svettlinda är fortfarande en mycket nära vän.
- Min mamma har flyttat till Kungsbacka, och snart flyttar pappa efter.

Är ju såklart mycket mera som har hänt, men orkar faktiskt inte berätta allt.


Nu ska jag snart börja göra mig iordning för ett nattpass på jobbet. Mår inge vidare så hoppas på en lugn kväll.

Måste ju visa mina fina bebisar.

Tequila ♥

Falcon ♥


Kommentarer
Postat av: svettlinda

äntligen !

2010-12-03 @ 16:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0