Maxskola.

Ja jag vet, dåligt uppdaterande.
Men jag sitter just nu på mitt hotellrum i Stockholm.  Är ju som sagt på Maxskola.
Och asså allvarligt. Bland det bästa jag har gjort ! Även fast vi har långa dagar, sitter vid en skolbänk större delen, tillbringar kvällarna till att plugga, så är det så jävla kul ! En riktig upplevelse.

Är just nu så sjuuuukt taggad på att komma hem och börja jobba, börja använda den kunskap som jag är tagit in. Att vara en ledare, att kunna leda mina pass, att kunna leda mina medarbetare.

Ni fattar säkert ingenting, men det jag har lärt mig under dessa två dagar, och kommer lära mig imorgon, är så himla viktigt och värt att göra. För jag tror verkligen att det kommer hjälpa mig att bli en bättre chef, hjälpa mig att hjälpa andra.
Skulle kunna skriva hur mycket som helst som allt jag lärt mig, men tror inte att det intreserar er det minsta :)

Men imorgon är sista dagen här. Då är det dags att åka hem till vardagen igen. Kommer kännas lite tråkigt. För jag har verkligen träffat så jäkla sköna och härliga människor här ! :) Bara att hoppas att man kanske håller kontakten med några av dom.

Nu ska jag inta sängen och få några timmars sömn innan klockan ringer 06.30 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0