10 februari | ...

Det är sjukt kallt här. Inte så konstigt kanske med tanke på att det inte finns nått golv i övriga källaren.

Känner hur ögonen svider av trötthet, men kan inte sova. Det suger. Hemlängtat har jag med. Och det får jag så sjukt dåligt över. A berättade idag att dom har börjat leta efter en ny barnflicka/aupair. Känns konstigt. Det är u jag som ska vara här. Men kan ju inte vara här för alltid. Två år räcker.
Åhh vad jag kommer sakna W, när han är som mysigast. När vi är själva och han kan sitta och prata om allt som han tycker är kul osv. L, när han helt oväntat bara kan komma och säga "Jag älskar dig Lina, jag vill att du ska vara här föralltid." E, haha jaa... Den lilla ungen asså, busig och kaxig som attan, men oj så mysigt han när man tex ska läsa godnattsaga :) Mina fina prinsar, jag älskar er ! ♥

Neeee... God bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0