11 februari

Har varit i Sickla några timmar idag. Hittade lite fint faktiskt :) Så himla underbart ute idag me, några minus grader, klar himmel och strålande sol :)
Dock började dagen inte så bra. Vaknade vid halv 8 av att dom börja bröta här nere. Sen vid halv 9 så va det olidligt ! Asså det gick inte vara här nere, ljudet av alla maskiner skar genom huvvet. Så jag gick upp och la mig i Ws säng några timmar.

Ikväll blire jobb. Likaså i morgon kväll och lördag kväll. Många kvällar ;) Men det gör mig inte så mycket. Ganska soft att sitta uppe vid TVn med datorn i knät och Svennis vid fötterna :)

Nej nu ska jag ta upp mina nya kläder ur påsarna och sedan ringa mor och se hur hon mår.
(Hon ramlade ganska illa idag, stackars mamma :()


Kommentarer
Postat av: sandra

tack så mycket brushaaN!

visa på din blogg vad du shoppat fan broo!:D

2010-02-11 @ 20:16:16
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; jafan brushaaN du vet, de är så man gör i dagsläget om man blöggar!:D

ja jag vet broo! skitrolig bild alltså, dör när jag ser den nästan!:D:D

2010-02-11 @ 22:13:22
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0