13 februari

God eftermiddag. Vaknade av att Linda skickade sms vid halv 2. Haha ! Men måste säga att det va otoligt skönt att få sova ut, att inte bli väckt av byggarbetarna :)
Btw, såhär ser det ut just nu utanför min dörr:

Fint va ?

Haha, blir galen. Men det blir nog jätte snygt efteråt. Men det är lite jobbigt på helgerna också, för det lukar avlopp i hela källaren. BLÄ !
Men men, bara att härda ;)

Ikväll är jag ju barnvakt igen som sagt. Anna och Linda kommer hit och gör mig sällskap. Vi, eller jag och Linda iaf, ska kolla på Melodifestivalen :) Mysigt ! Annars blir nog en ganska lugnt dag och kväll.
Skulle vilja gå ut och ta en promenad, men det snöar som tusan här, så jag struntar nog i de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0