2 februari

Kass uppdatering. Men har inte haft lust eller tid... Har ju varit i Degerfors under helgen. Utgång på fredagen. Sjukt kul :) Sen på lördagen så va jag på farfars 70års kalas. Trevligt :) Det bjöds på mat, gitarr och allsång.
Sen på kvällen så ville jag ut, men ingen att gå med :( Så jag körde bil ist. Och det tjänade man ju några kronor på.

Asså jag är så arg. Vet inte vart jag ska ta vägen. Sitter just nu hemma hos Linda och gör henne sällskap när hon städar, så sitter och avreagerar mig på henne. Hon får lyssna och ge mig råd :P Haha ! Nä men seriöst, blir så jävla krut.

Nu vill jag ha fredag. Då ska jag och Elin se min stora kärlek i livet, Thåström ! ♥ Längtar, längtar, längtar !

Tänker inte skirva mer just, ingen lust och inget att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0