21 / 2

Sitter just nu i soffan hemma hos Linda. Är seg som tusan. Känns typ som om man är bakis, även fast jag inte va ute igår. Linda håller på att lägga lillan, sova middag ju. Skulle jag med vilja göra.
Linda och jag är så sjukt sugna på godis så det finns inte. Going crasy here va ! Hoppas på att Linda inte behöver jobba mer sen i eftermidda så vi kanske kan svänga förbi Maxi en sväng ;$ Det där hörde ni inte...

För övrigt är det sjukt fint väder här i Nacka idag. Solen skiner och jag vill bara gå ut :) Kanske blir en liten fotorunda med Linda sen om vi hinner och orkar.

Har också fått undrbara nyheter idag. Niklas är i Nacka ! WIEEE ! :D Så nu ska vi ses, vi MÅSTE ses. Annars kommer jag nog gråta lite. Han ringde inatt, men då sov jag. Sen har jag skickat sms till han nu, men jag tror han sover, hihi.

Nu är det bara tre veckor kvar tills jag kommer hem till Degerfors, och då stannar jag en hel vecka :) Ska bli skönt med lite semester...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0